
A Hardt Oil Kft. minőségpolitikájának a célja elnyerni, és megtartani a vevők bizalmát, elégedettségét. Cégünk megalapítása óta igyekszik egyenletes, kiváló minőségben teljesíteni partnerei részére. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztjük informatikai hátterünket, járműparkunkat és munkatársainkat is képezzük. Elértük, hogy cégünk egy igazi csapatként működjön és hogy munkatársaink nem csak magukért, hanem a többiekért is dolgoznak. A rugalmas kiszolgálás és az időbeni teljesítés, mely vállalatunkat jellemzi, különösen fontos számunkra. Minőségpolitikánk fejlesztése az elért célok továbbfejlesztéséhez nélkülözhetetlen, hiszen csak így tudunk a továbbiakban fejlődni és csak ez által tudjuk elérni azt ,hogy vevőink egyre elégedettebbek legyenek.
Cégünk 2012 nyarán megszerezte a működéséhez elengedhetetlen ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszert, mellyel hatékonyabban és szabályozhatóbban tudunk dolgozni. Míg az ISO 14001:2005 környezetirányítási rendszerrel, a vásárlók a környezetbarát előállítási folyamatok jutalmazásával tesznek a környezet megóvása érdekében.
A legfontosabb célkitűzésünk, hogy valamennyi ügyfelünk minőségi követelményeit maradéktalanul teljesítsük, betartva az összes vonatkozó jogszabályi és szabvány előírást. A hatékonyan működő, folyamatosan fejlesztett minőségirányítási rendszerünk segítségével képesek vagyunk ügyfeleink elvárásainak teljes körű megismerésére, kielégítésére. A minőségi problémák megelőzésére stabil munkakapcsolat kialakítására törekszünk ügyfeleinkkel és megrendelőinkkel. Melynek eszközei a következők:
Tevékenységünk és szolgáltatásunk minőségének folyamatos szinten tartása érdekében tevékenységünkre specifikus minőségirányítási rendszert alkalmazunk. Fejlesztéseinkben ügyfeleinkkel szorosan együttműködünk. Sikerességünk alapja a teljes körű kommunikáció és a munkatársak bevonása. Valamennyi dolgozónk felelős tevékenysége, munkája szakszerű végrehajtásáért, a minőségcélok megvalósításáért.
A minőségirányítás: szervezett és tervezett, a vevők megelégedettségét célzó minőségirányítási rendszerstratégiai kialakítása és működtetése.
A minőségirányítás lényege a cég működésének biztos alapokra való helyezése, ennek szakszerű alkalmazása minden dolgozó által, megfelelő kommunikáció a dolgozók és a vezetés között, a folyamatos fejlesztés. A minőségirányítás bevezetésével a piacon szerzett nagyobb elismerés és a költségek csökkenése a jutalom.
Minőségirányítási Rendszer (MSZ EN ISO 9001:2009 MIR):
Vállalkozásunkat a minőség iránti elkötelezettség vezérli, belső működésüktől kezdve az ügyfelek kezelésén át a gyártott termékekig vagy nyújtott szolgáltatásokig.
A minőséget fontosnak tartó vállalatok hatékonyan szervezettek, és jobban ki tudják használni a nemzetközi piac adta lehetőségeket.
Környezetközpontú Irányítási Rendszer (MSZ EN ISO ISO 14001:2005 KIR):
A cégünk működése nagyon sokféle módon hat a környezetünkre, amelyben élünk. Mindannyiunk elemi érdeke, hogy ezekről a hatásokról információnk legyen, hogy szükség esetén időben tájékozódjunk a lehetséges veszélyekről, vagy éppen ellenkezőleg, a várható javuló tendenciákról. A környezetirányítási rendszerek egyik nagy előnye és vonzóereje, hogy megtakarításokat eredményez viszonylag rövid távon is.